Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys ja turvallisuus on meille erittäin tärkeää: edistämme omalta osaltamme turvallista asiointia, ja huolehdimme yleisten tilojen sekä kosketuspintojen kuten koneportaiden hihnojen, painikkeiden, kahvojen ja katkaisijoiden siistimisestä tehostetusti. Pinnat pyyhitään perustellisesti ja siivouksessa käytetään desinfioivia puhdistusaineita.
Tiedotamme turvallisen asioinnin ohjeista kauppakeskuksessa ääninauhoitteen, ohjejulisteiden ja lattiatarrojen avulla. Viestimme muutoksista verkon välityksellä sekä some-kanavissamme.
Seuraamme alueen terveysviranomaisten antamia tilannekatsauksia, ja noudatamme voimassa olevia hygieniasuosituksia sekä ohjeita.
Tunnustuksena aktiivisista työskentely- ja asiointiturvallisuustoimenpiteistä on Kauppakeskus Zeppelinille myönnetty syksyllä 2020 Covid-19 Compliant -sertifikaatti.
Sertifikaatti takaa turvallisen ja huolettoman asiakaskokemuksen covid-19 tilanteesta huolimatta erittäin näkyvästi. Sertifikaatin myöntämisessä on otettu huomioon kaikki tilat kauppakeskuksessa eli julkisten tilojen lisäksi myös tavarantoimittajien tilat, lastenhoitohuoneet, henkilökunnan tilat ja muut näkymättömät toiminnot. Sertifioidussa kauppakeskuksessa on riittävästi mahdollisuuksia käsien desinfiointiin, tarroin ja opastein on huolehdittu etäisyyksien mainostamisesta sekä hygieniasta ja lisäksi henkilökunta ja toimijat kauppakeskuksessa ovat todennetusti suunnitelleet toimintansa niin, että viruksen leviämistä asioinnin yhteydessä rajoitetaan huomattavasti. Sertifikaatin toimenpiteet näkyvät asiakkaille merkittävimmin käsidesipisteinä, lattiatarroina, kuulutuksina, suojaimina ja siivouksen näkyvällä läsnäololla.